20 de febrer del 2011

FENT LES AMERIQUES.

Antoni Dominguez, de Potries, el "fill de l'aguatzil" està de viatge per tota Amèrica. Qualsevol pensaria, amb el títol de l'article i aquesta foto remant amb una xica per l'Amazonas, que està fent fortuna, que quan torne a Potries es farà una gran casa, a l'estil dels indians. La veritat és que està realitzant una gran aventura, recorreguent -des del sud gelat d'Argentina fins...no sabem on arribarà... L'altra veritat és que Toni està fent un viatge des d'un punt de vista humà, amb el cor, amb una altra mirada. En el seu blog "Una mirada diferent" diu al principi:
"el projecte pretén donar un punt de vista diferent de la societat capitalista actual, basada en el consumisme extrem i en la utilització desenfrenada dels recursos...Per què hi ha tanta desigualtat entre hemisferi nord i el sud?...O, per a que uns siguen rics, altres tenen que ser pobres?"

PER SANT BLAI, A LA GUAIANA.
On és això?...Ah! si, on tiren cohets al cel! Ahí hi era fa poc, mentre a Potries estàvem de festa,
"Arribada a St. Geoge, i una furgoneta col.lectiva fins Cayenne. Viatge de 3 hores per bona carretera. El paisatge és purament selvàtic. No cal que pase per la duana, ja estic en territori francès..."

CONTACTEM AMB TONI.
Amics de Potries va saber d'aquest "potrier pel món" en novembre passat. Per facebook (Antoni Dominguez) ens escrivirem i aixó ens va dir:
"Aquest viatge que estic fent és la realització d'un somni. Des de sempre m'ha agradat viatjar, pense que des de que li vaig dir a ma mare que volia anar en tren a aValència, quan tindria 10 anys. La idea inicial és viatjar 4 anys i tocar els continents d'America, Àsia, Africa i Oceania. No tinc res programat i vaig guiant me per les sensacions que em produïxen els llocs que visite i la gent que coneix. Ara estic a l'Amazonia,ja fa quasi 5 mesos que estic a aquest país i m'agradaria continuar cap al nord, xafant Veneçuela, Panamà, fins arribar a Mèxic i possiblement ahí acabaria el viatge per Amèrica i canviaria a Oceania. El temps que tardaré en fer tot açò, ni idea..."
Be, el que està fent Toni, és fantàstic i no te pèrdua, seguirem el seu blog, un vertader llibre d'aventures i viatges, (el posem a la barra lateral). Anirem mirant el mapa mundi que tenim en la barra lateral del nostre blog, per a saber on és Toni en cada moment. Des de Poteries, amics de Potries, estem amb tu, sort!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada