28 de febrer del 2012

LA VIDA ÉS UN RALLY.


No sabem el que ens espera en la vida. Estem tan tranquils al nostre poble i un dia tot canvia. La feina, una relació...i anem d'ací cap allà, ara va be, ara tinc problemes...La vida és una carrera, millor dit, un rally, sinó que li ho diguen a Amparo Faus, una potriera pel món, que ha estat a l'Argentina.
 Amb Amparo hem parlat fa pocs dies:

... en Argentina vaig estar 5 anys, una de les meues faenes era en el Rally,  també en el Raid Patagonia-Atacama, amb figures com Marc Coma i Sainz...També treballava en turisme... però sempre quedava l'enyorança de tornar i vaig el.legir "el millor moment"... quan començava la crisi, per això no vaig poder tornar al meu poble... em vaig quedar en Madrid on hi havia feina. 
Desprès de portar 2 anys en Madrid ,ja era precís tornar i ho faig una vegada a l´any... el poble el vaig veure superguapet...ben cuidat, em va sorprendre molt. Vaig visitar a la meua familia i amics... i vaig portar un nou Potrier, el meu fill... i li dic sempre: "aquest és el poble de ta mare".
Ara visc en un poblet que em recorda molt al meu, és diu Villamantilla, està a 40km de Madrid, té semblances a Potries, però hi han coses que es tiren de menys... les festes, per ejemple, -Sant Blai- per a mí  no hi han millors.
               
" ...a Potries, tu vas a qualsevol bar i mai estas assoles, encara que no et coneguen. El caràcter de la gent és especial, fins i tot les bromes i l`humor, cosa que no trobes fora..."

...Per suposat que pense tornar, quan puga clar, o
quan m'acomiaden de la meua feina.(de moment no)
Fa uns mesos va faltar ma mare i va ser l´última vegada que vaig estar ací, i de veres em vaig sentir com en casa un altra volta, la gent sempre et sorprén per a bé.
Bé, quan vingau a Madrid aviseume i faré de guia turística, menjarem xocolate en xurros (com els bunyols res, ja ho sé  i Cocido Madrileño (res que vorer amb un bon puxero amb pilotetes i penques...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada