1 de juny del 2013

"PEROLE", EL PORTER DE POTRIES.

L’altre dia el vaig pillar a ca sa uelo, estava rodejat d'amics amb motets, ell anava a pujar al seu cotxe, gran, de futbolista. Vaig aprofitar per parlar amb ell.
VICENT COMPANY GREGORI (Perole), és de Potries i porter a València però no s'oblida del seu poble.
-Quan et vas adonar que això del futbol anava en serio, que podies jugar fora de Potries?
La veritat no ho se, depèn tot del meu pare i dels amics que tinc que confien molt amb mi per això me vaig plantejar eixir de la zona per a jugar al màxim nivell de juvenils, divisió d'honor, la categoria mes gran i mes forta de tota España.Em tocaren i vaig anar a fer les probes i a la segon setmana en van agafar per a jugar.
-On estàs ara?, quina vida fas, a part del futbol?
Doncs, ara mateixa estic jugant en el Huracan València cf, també ajude a el meu pare en el bar quan li faig falta i porte ja 4 mesets independizat i tot molt be. 
-El futbol, és algo més que competir, la teua vida?
Si, si,  el futbol per a mi es tot, no es soles competir, ara es el meu treball perquè pense que puc viure del futbol i es per això  que treballe tant i viatge tots els dies 2hores amb el cotxe i 200km al dia.però al final tant de esforç es farà una recompensa
-Als darrers anys hem tingut molts èxits: campions d'Europa i del Mon, que creus que ha passat per a que el futbol triomfara?, tenim jugadors als millors equips d'Europa...
 España, es la millor escola de futbol que hi ha en tot el mon, per això tots el jugadors dels filials tenen gran nivell. Un jugador español que no triunfara en España ix de país i trobaria  equips per a jugar , n'hi han grans escoles ací.

-Tu ets més del Barça o del Madrid? Creus que el Barça i el seu joc han influït en els èxits i maneres de jugar, en els futurs futbolistes?
Jo si te dic la veritat, ni del Barcelona ni del real Madrid Jo del València però be, qui sap al dia de demà?...El Barcelona si que ha influït en el joc moltisim ,la base del barça es això a part el Barcelona te la millor cantera per a mi de tot España.
Ja feia temps que teníem noticies de "Perole", el porter de futbol, volíem parlar amb ell i després de la curta conversa li desitjarem molta sort i  va pujar al seu cotxe, eixint accelerat, mentre els seus amics de Potries es quedaren arrere.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada