9 de juliol del 2014

ORQUIN: DE LA PLAÇA AL CAMP DE FUTBOL.

Sabíem dels carnicers de la plaça, que s'en anaren al Grau i jo, -al treballar alguns estius al Grau- els coneixia i saludava. El xiquet va créixer i de futbolista ha passat a entrenador de l'equip del Port, el Portuaris. L'altre dia el vaig saludar per Gandia i li vaig enviar aquest correu, que em va contestar per a "Amics de Potries".

Hola Paco,
Tu eres de Potries no? Ton pare era Paco el carnicer? Encara t'enrecordes de gent i llocs del poble?
Et queda algun contacte amb Potries? Vas de vegades a Sant Blai o festes?
I el futbol, d'on et ve l'aficció? Enguany has pujat al Portuaris de categoria!
Be, una salutació i ja em diràs.
Vicent Gironés (Amics de Potries)


Hola Vicent:

Que tal, com va tot?
Vaig néixer a Potries, els meus pares tenien la carnisseria en la plaça, tenia dos anyets quant van vindre al Grau de Gandia.
A sant Blai solc anar, este any he anat. A les festes vaig menos.
Em queda algun parent llunyà, però de família directa no tinc a ningu ahi en Potries.
L´afició per el futbol la tinc des de menut, jugant al carrer amb els amics, desprès als nou anys em vaig apuntar al Portuarios, que per cert fins els deu anys no vaig poder jugar.
Este any han tengut la gran sort de contar en un grup mes que de jugadors, de persones fabuloses en lo personal i de gran esportistes que han fet historia, en una gran temporada.
A la gent de Potries, dir que soc de Potries, encara que futbolisticament com a jugador i com a entrenador se me relaciona amb el Grau. 
Guarde i guardaré sempre una imatge de Potries especial, i que encara que no participe en el dia a dia de Potries, sempre estarà al meu cor.

A que a alguns de vosaltres, la cara de Paco vos recorda als seus pares?  Paco Orquin el podeu trobar a Facebook

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada